Новини

Чому мобільні ігри - це азартні ігри?

З популяризацією відеоігор у галузі, скандали почали все частіше виривати. У 90 -х, всі лаяли рольові ігри для просування окульт; У 2000 -х роках GTA був символом насильства і корупція психіки дитини. Зараз галузь заварює таке поняття, як Ігри на азартні ігри на реальні гроші. Більше того, критика не надходить ззовні, Але від самих геймерів. Ми говоримо про Мікротрансакції (передача коштів у грі). У У цій статті ми спробуємо визначити проблеми пов'язані з азартними іграми у відеоіграх, поговоріть про Нові бізнес -моделі та поясніть, чому Gardenscapes є Прихований аналог казино або Вегасні слоти на BGAOC.

Фрім і платні стіни

Стандартна комерційна модель у світі відеоігор є рівною ціною для готового продукту. Це означає що Покупець сплачує певну суму за повну гру. З розробкою смартфонів та популяризації електронних магазинів система виявилася меншою економічно ефективним. Мобільні ігри багато в чому здаються меншими серйозно, ніж великі проекти AAA (найдорожче відео Ігри, які можна зробити, наприклад, GTA або Серія ігрових ігор Red Dead Redemption). Особливо на стадії їх формування, коли вони Усі працювали над принципом акції. Навіть 10 доларів цінник здавався надмірним для багатьох користувачів. Але з Розробка галузі, комерційна модель також має змінювати.

Основні видавці почали експериментувати з Формат фрімій. Ігри розповсюджувалися безкоштовно, але в грі Покупки повинні були отримати "повну" досвід. Ось як працюють найпопулярніші мобільні ігри - Поріг безкоштовного входу дозволяє досягти величезного Розміри аудиторії. Наприклад, Gardenscapes має близько 324 мільйони завантажень, але це набагато цікавіше Як ця цифра перекладається на гроші. На п’ять років Будучи на ринку, Gardenscapes генерував більше ніж 1 долар.5 мільйонів доходів від гри. Для Порівняння, розглянемо ефективність роботи одного з найбільш Успішні відеоігри в історії - Червоні мертві Викуп 2. З проданими понад 29 мільйонів примірників, які за середньою ціною 60 доларів за копію перекладається на дохід Приблизно рівний доходу від Gardenscapes. Але Слід розуміти, що розвиток червоних мертвих Викуп 2 зайняло 8 років і близько ста мільйонів долари.

Особливо якщо ми говоримо про технічну частину, тому що це Потрібно близько шести -восьми годин, щоб створити один рівень в гра, як Gardenscapes, яка працює за принципом "Три матч" (вам потрібно підключити три фігури однієї форми / кольору). Ведучий менеджер Wooga Адам Тельфер сказав про це: "Шість -вісім годин є все, включаючи концепцію, впровадження, рівновагу, тест і полірування всього процесу ".

Вміст на рівні (малюнки, механіка та деталі) повторно використовується багато разів на різних рівнях. Більше, Гравці змушені кілька разів повторювати один і той же рівень Перш ніж вони зможуть просунутися далі. Цей вміст легко продукти, і гравці із задоволенням грають одне і те ж кілька разів. Це дуже сприятлива ціна для зміст. “Що ми маємо врешті -решт? Найпростіший Гра, як з точки зору виробництва, так і з точки зору інвестиції та час. Залишається єдине питання - монетизація.

Монетизація

Це рецепт високого утримання та монетизації. Якщо Раніше у відеоіграх все безпосередньо залежало від майстерність гравця, тоді в мобільних іграх основа є побудовано більше на терпіння. З достатньою кількістю цього ви можете грати безкоштовно. Але талановитий ігровий дизайн «грає» на прості емоції і змушує гравців прогресувати закриті з оплатою праці - вам потрібно заплатити за пропуск Складний рівень повністю, або купуйте "живлення" і нарешті завершіть це.

Отже, гравець потрапляє в грошовий цикл, де вам потрібно або перебивати геймплей, або платити за нього щоразу. Флоріан каже, що успіх Gardenscapes пояснюється його вигідна модель монетизації: замість купівлі зірок для Прогресування в грі, Gardenscapes може продати лише вам монети які використовуються для придбання живлення, таких як додаткові життя та кроки замість того, щоб просто пропустити рівень.

Гравці не можуть придбати прогрес - вони повинні його заробити. Тут ми бачимо головний трюк - використання психології. Не тільки банальне бажання грати далі пов'язане, але системи внутрішнього посилення (нагорода) та Залучається позитивна мотивація мозку. Перемога є Лічильник від гравця, але ні - рухається / час закінчується, і ви повинні або почати спочатку, або платити гроші. Той самий принцип застосовується до азартних ігор, але в азартних іграх Можливо, пощастить отримати гроші від гри. В мобільному Ігри P2win - ви лише програєте.

Прочитайте далі: Кінцевий посібник з найкращих онлайн -казино в Філіппіни .

Рупеш Кумар

По -перше, я професіонал з маркетингу, а також нічний геймер з широким масивом інтересів. Убік Постійно писати про ігри, мені також подобається писати про інші мої захоплення, такі як фітнес, кулінарія, Домашні проекти та подорожі. Зв’яжіться зі мною за адресою gamerssuffice@gmail.com

Пов’язані статті

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Необхідні поля позначені *