укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Apple презентує систему мобільної реклами iAd


  2010-04-27 13:28:19
«Компанія Apple» - Світ

Галузь реклами в програмних додатках для мобільних пристроїв має величезний потенціал.

Мабуть, саме тому нещодавно компанія Apple представила iAd – нову рекламну платформу, яка дозволяє розробникам вбудовувати комерційну інформацію в свої програми та отримувати при цьому 60% від прибутку з реклами. Джерело Appleinsider докладної розповідає про неї.

Система iAd – «нова форма реклами, що пропонує більше інтерактивності і емоційності, які сьогодні відсутні в мобільному просторі», дозволяє інтеграцію в додатки рекламного контенту, який не буде примусово відкривати веб-браузер.

«Якщо ви поглянете не рекламу на телефонах, ви побачите, що вона не така, як на комп’ютерах, – сказав Стів Джобс під час презентації системи. – На комп’ютері все зав’язано на пошуку. На мобільних пристроях все по-іншому. Люди не займаються там пошуком, а проводять основну частину свого часу, користуючись додатками».

Джобс нагадав, що Google отримує левову частку свого прибутку на рекламі, пов’язаній з комп’ютерним пошуком, а не на банерах або посиланнях AdSense, які більш видимі в Інтернеті. У мобільній сфері ринок оплачених результатів пошуку не є таким перспективним, тому що користувачі мобільних пристроїв рідко здійснюють пошук. Частіше вони користуються додатками, в яких єдиним видом реклами на сьогоднішній день є банери.

«Розробники, які створюють безкоштовні програми, повинні знайти спосіб заробляння грошей, – заявив Джобс. – Багато програмістів починають використовувати рекламу, але якість її виконання не витримує ніякої критики».

В ході презентації нової рекламної мережі голова Apple відзначив, що якщо в нинішніх програмах для iPhone натиснути на мобільну рекламу, вона мимоволі запускає браузер і відкриває сторінку спонсора. У результаті залякані користувачі більше ніколи не захочуть натискати на це посилання та аналогічні їй. В новій системі Apple  розробила засіб створення інтерактивного відеоконтенту, який можна відкривати, не залишаючи програми. До того ж компанія повідомила, що буде продавати і розміщувати рекламу за схемою «40 до 60», завдяки якій більша частина прибутку буде діставатися розробнику.

Джобс заявив, що відеоконтент буде створюватися з використанням стандарту HTML5. Також можуть застосовуватися будь-які інструменти, які конкретне рекламне агентство вважатиме за краще. Реклама отримає доступ до тих же API, що й самі додатки, включаючи локаційні служби і навіть деякою мірою акселерометр. На питання про те, чи буде використовуватися в цьому процесі Flash і Java, Джобс відповів лаконічно: «Ні, нізащо!».

В ході презентації було продемонстрована реклама мультфільму «Історія іграшок-3», розроблена за допомогою HTML5. У рамках цієї реклами користувачеві надається можливість поглянути на героїв мультфільму, проглянути розділи з відеороликами, постерами і завантаженнями, послухати звукові файли та навіть зіграти у вбудовану гру. У будь-який момент користувач може вийти з інтерактивної реклами і повернутися в додаток, в якому він працював.

В якості другого прикладу була представлена реклама кросівок Air Jordan, де пропонується можливість створити свої власні кросівки, ознайомитися з історією продукту і знайти найближчий магазин, де його можна придбати.

«Ми не є великими фахівцями в області реклами, – сказав Джобс на прес-конференції після заходу. – Спочатку ми намагалися придбати компанію AdMob. Але тут з’явився Google і перехопив її у нас, оскільки йому не хотілося, щоб вона нам дісталася. У результаті ми купили більш маленьку, але не менш хорошу компанію Quattro».

AppleInsider

За матеріалами:
uapple.com.ua


Останні коментарі до сторінки
«Apple презентує систему мобільної реклами iAd»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар