укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Технології ігор за принципом "хмарних" систем були представлені на саміті DICE 2010


  2010-03-11 17:07:02
«Ігрова індустрія» - США

Нещодавно в США завершився саміт DICE 2010 (The Design Innovate Communicate Entertain Summit), на якому представники сектору електронних ігор ділилися своїми ідеями і обмірковували майбутнє індустрії.

Однією з головних подій саміту стала розповідь Стіва Перлман (Steve Perlman), виконавчого директора компанії OnLive, про поточний стан ігрового «хмарного» сервісу OnLive.

Головна ідея систем на кшталт OnLive полягає у тому, що всі завдання щодо запуску ігор переносяться на сервер, а кінцевому користувачеві буде передаватися лише готова картинка. Для виведення зображення на екран навіть не монітора, а звичайного побутового телевізора планується випустити пристрій MicroConsole, ціна якого, як очікується, не буде перевищить 100 доларів. MicroConsole оздоблять роз'ємом HDMI і модулем Bluetooth для бездротового підключення геймпада і іншої периферійних пристроїв.

На саміті було представлено робочу версію системи, що знаходиться зараз у стадії закритого бета-тестування. Учасники зібрання побачили Burnout Paradise, Unreal Tournament III і Crysis, що працюють за принципом «хмарних» систем.

«Навіть самий слабкий з наших серверів на кілька порядків перевершує потужності Xbox 360 і забезпечує максимальну якість ігор», - підсумував Стів Перлман.

За матеріалами
eurogamer.net


Останні коментарі до сторінки
«Технології ігор за принципом "хмарних" систем були представлені на саміті DICE 2010»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар