укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Андрій Бєгунов: "Розробки українських ІТшників можуть бути цікаві для NASA". В Україні відбувся перший космічний хакатон NASA SpaceApps Challenge 2016


  2016-05-23 23:18:28
«Хакатон» - Київ

У квітні 2016 року у Києві відбувся перший в Україні хакатон глобального масштабу "NASA SpaceApps Challenge".

 

Перший космічний хакатон NASA SpaceApps Challenge 2016 у Києві

У журі були присутні видатні українці, які пов'язали своє життя з космосом, зокрема перший космонавт часів незалежної України Леонід Каденюк та Клим Чурюмов, першовідкривач комет "Чурюмова-Герасименко" та "Чурюмова-Солодовникова". За умовами змагання усі охочі повинні були пройти реєстрацію та підготувати прототип проекту за одною з тем, які були опубліковані на сайті NASA за місяць до початку Хакатону.

Учасники підготували свої проекти для презентації в таких  тематичних напрямах:

- Подорож на Марс
- Сонячна система та поза її межами
- Космічна станція
- Технології
- Земля
- Аеронавтика.

"Світу потрібні нові ідеї. Ми збираємося разом, щоб об'єднати зусилля ентузіастів та інноваторів для вирішення практичних завдань, які стоять перед людством у галузі дослідження космосу і Землі." - зазначається на сайті заходу.

 

Перший космічний хакатон NASA SpaceApps Challenge 2016 у Києві

На фото: Один з організаторів Андрій Бєгунов NASA SpaceApps Challenge 2016 Україна розповідає про конкурс.​

 

"В Києві та в Україні це вперше. Наші учасники розробляють 20 проектів. Проекти по 6 основним темам хакатону - це аеронавтика, політ на Марс, планета Земля, все, що пов’язано з життям людини, це космічна станція і деякі інші теми. Є дуже цікаві ідеї, проекти, практично всі проекти, які хлопці роблять, які роблять команди, мають високу цінність з точки зору потенціалу до розвитку." — розповів Андрій Бєгунов, організатор NASA SpaceApps Challenge у Києві.

 

Фінал NASA SpaceApps Challenge

У київському хакатоні  перше місце отримав проект "Mars Hopper" (Олександр Буткалюк, В'ячеслав Осауленко, Павло Правдюков, Андрій Музиченко, Ілля Рубінський, Микола Денисенко, Софія Буткалюк). Проект переможців пропонує використовувати для дослідження Марса реактивний літак, який би у якості палива використовував CO2.
Запропонований літак, на думку розробників, міг би вбирати діоксид вуглецю з поверхні Марса, де його вдосталь, під час приземлення. За розрахунками команди, в атмосфері Марса такий апарат повинен розвивати швидкість у 360 км на годину: достатньо швидко, щоби дослідити необхідну поверхню.

Друге місце посів проект Максима Недельчева та Дениса Писарчика "CONTRAILS" (Хмари або інверсійні сліди).

Хлопці розробили програмний додаток, який зможе допомогти звичайній людині на Землі визначити, чи бачить він природне хмарне утворення, або ж - інверсійний слід від літака.

На третьому місці опинилися "Drone path planner" (Дмитро Яворівський, Олексій Мозолюк). Вони розробили мобільний додаток для планування безпечних маршрутів для дронів з урахуванням метеорологічних та ландшафтних умов.

Усі фіналісти українського етапу потрапляють на розгляд глобального журі та мають шанси опинитися серед найкращих та позмагатися з іншими країнами.

 

Що таке NASA SpaceApps Challenge?

Починаючи з 2012 року NASA проводить глобальний конкурс серед інноваційних проектів за космічним напрямком. До участі приймають одноосібні та командні проекти за попередньо обумовленими темами. За своєю суттю NASA SpaceApps Challenge — інноваційний інкубатор, де збираються програмісти, дизайнери, вчені та студенти, а також прості ентузіасти дослідження космосу.

На відео: учасники хакатону "NASA SpaceApps Challenge" презентують свої проекти:

 

За матеріалами: https://scienceukraine.com/


Останні коментарі до сторінки
«Андрій Бєгунов: "Розробки українських ІТшників можуть бути цікаві для NASA". В Україні відбувся перший космічний хакатон NASA SpaceApps Challenge 2016»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар