укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Статті про інформаційні технології

Статті про галузь IT, веб-розробку, програмування, інтернет
Сортувати:    За датою    За розділами

Рівень конверсії може слугувати хорошою мірою для визначення ефективності сайту. За величиною конверсії можна оцінити, наскільки добре сайт виконує свої задачі.

Основна мета банерної реклами - досягти впізнаваності проекту, домогтися довіри серед постійних клієнтів і забезпечити значний відсоток постійних відвідувачів сайту.

Саме за зовнішнім виглядом складається перше враження про компанію, про її продукт. Важливою є не тільки хороша креативна ідея, але і якісна, професійна реалізація цієї ідеї.

Досить важливим є людський фактор. Ім'я домену буде записано на візитках і в рекламі, це - ім'я, за яким люди звертатимуться до сайту, пересилатимуть у листах і говоритимуть по телефону. Але не слід забувати і про технічні фактори. Такі, наприклад, як пошукова оптимізація (SEO). 

Надзвичайно важливим етапом є розробка і затвердження остаточного технічного завдання. Якщо цей етап пройдений поспіхом, або про нього взагалі забули, то в недалекому майбутньому це може обернутися непорозуміннями між розробником і замовником.

Перед початком розробки проекту, виконавець має дослідити ті фактори, які матимуть вплив на концепцію сайту, його функціональність, і, можливо, на процес його супроводу у майбутньому.

Завдання плануються в залежності від багатьох факторів - бюджету проекту, його важливості для компанії, наявних ресурсів для його реалізації і підтримки, часових обмежень і т.п. Правильна постановка завдань є дуже важливим етапом.

Процес створення сайту починається з усвідомлення керівниками компанії того факту, що сайт - це необхідний інструмент для ведення успішного бізнесу. Отже,  мотивами для розробки сайту є або його відсутність, або нездатність існуючого сайту вирішувати актуальні для компанії завдання.

З чого почати створення сайту, визначення його завдань і функціональності, етапи розробки, що робити з сайтом далі, та інші цікаві питання.

Статті, які можуть стати корисними для того, щоб підтримати Ваш сайт на поверхні інформаційного моря мережі Інтернет

Що таке інтернет-маркетинг, для чого він потрібний, які переваги і недоліки проведення рекламних кампаній в Інтернеті, а також відповіді інші питання у цій галузі. 

Коротко про деякі переваги інтернет-маркетингу.

Інтернет-маркетинг і традиційний маркетинг мають схоже основне завдання - донесення інформації до клієнта. Внаслідок цього продавець товарів чи послуг отримує збільшення продажів, а відтак і прибутку. В той же час клієнт (споживач товарів і послуг) завдяки цій інформації має можливість вибору між різними компаніями-виробниками, і в результаті може отримати найбільш сприйнятний для себе продукт.

Багато сайтів мають чудовий дизайн, хорошу ідею, і в принципі можуть зацікавити відвідувача, але при цьому все ж таки відрізняються дуже низькою відвідуваністю. Чому так відбувається?


Всього:
55
На початок
Попередня
Поточна сторінка: 3
1   2   3