укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Особливості розробки дизайну для сайту компанії


Особенности разработки дизайна для сайта компании
Вже давно не є секретом, що власний сайт сприяє просуванню товарів і послуг компанії. Відносно невеликі інвестиції, вкладені в розробку сайту компанії, обійдуться значно дешевше, ніж традиційні види реклами, наприклад, у друкованих виданнях, радіо і ТБ, але в той вже час забезпечать створення власного веб-ресурсу, який стане і рекламою,та представництвом компанії в мережі інтернет.

 З чого починається створення дизайну для сайту компанії?

 Створюючи власний веб-сайт, власники компаній прагнуть, щоб він був ефективним, приносив прибуток у вигляді придбання нових перспективних клієнтів, і підтримував постійну комунікацію з постійними клієнтами і важливими партнерами. Тому перед створенням дизайну для сайту обов'язково слід поставити цілі, яких має досягти сайт компанії, дослідити цільову аудиторію, для якої призначено інтернет-ресурс, і визначити методи, які будуть застосовуватися власниками сайту для роботи з цільовою аудиторією.

Важливо визначити смаки цільової аудиторії, особливості психології відвідувачів, за допомогою відповідного дизайну викликати у потенційних клієнтів почуття довіри до компанії і бажання з нею працювати.

Результатом такого дослідження стане розробка веб-дизайну, який буде дієвим і ефективним. Відвідувач, навіть випадково потрапив на сайт компанії, зверне увагу на цей веб-ресурс і згодом буде впізнавати фірмовий стиль компанії. Особливо це стосується корпоративного сайту або бізнес-сайту, прибуток яких безпосередньо залежить від репутації серед клієнтів. Розробка дизайну сайту з врахуванням фірмового стилю сприяє зміцненню іміджу компанії, бренду чи торгової марки, зміцнює становище на ринку.

Чималу роль відіграє правильний і гармонійний підбір кольорів при створенні сайту компанії. Фахівці радять використовувати один-два, максимум три домінуючих кольору і декілька додаткових для допоміжних цілей, зокрема, акцентування уваги. Головна умова - достатня контрастність колірної схеми.

Сайт повинен швидко завантажуватися, інакше нетерплячий користувач може просто не дочекатися, поки відкриється веб-сторінка з суперкреативним дизайном. Не варто забувати також і про такі важливі елементи дизайну, як розмір, форма, текстура і шрифт текстів, які мають вплив на цілісну картину візуального сприйняття сайту.

Слід пам'ятати, що відвідувач заходить на сайт перш за все за інформацією, тому важливі інформаційні розділи повинні бути розміщені в найбільш зручному та доступному місці. Найчастіше тексти виконані в темному кольорі на світлому фоні. Це найбільш зручна для людського ока подача інформації. Часто дизайнери допускають поширену помилку, забарвлюючи текст і фон, на якому він розміщений, в одній колірній гамі. Такий текст погано читабельний, тому викликає, як мінімум, відчуття роздратування у відвідувачів.

В цілому дизайн сайту компанії повинен бути яскравим, але не надмірно. Елементи дизайну не повинні заважати доступу до інформації, але зобов'язані допомагати відвідувачу орієнтуватися на сайті і отримувати максимальну користь від відвідування сайту.

Отже, при створенні дизайну сайту, веб-дизайнер повинен чітко усвідомлювати важливість акцентування і хорошого сприйняття інформації, що знаходиться на сайті. Адже завдяки правильному донесенню інформації до споживача, підвищується прибуток компанії від веб-ресурсу.

Останні коментарі до сторінки
«Особливості розробки дизайну для сайту компанії»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар