укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Банерна реклама на веб-ресурсах як фактор формування іміджу компанії


Банерна реклама, серед всього іншого, робить таку важливу справу, як формування іміджу компанії (організації, приватної особи, партії, просто інтернет-проекту і т.п). Цю рекламу дуже часто називають іміджевою. Однією з особливостей банерної реклами є те, що її результат не можна оцінити через 2-3 місяці, тому що найчастіше імідж будується роками.

Тому основна мета банерної реклами - досягти впізнаваності проекту, домогтися довіри серед постійних клієнтів і забезпечити значний відсоток постійних відвідувачів сайту.

Основною помилкою, яку іноді роблять рекламні агенції або ж веб-майстри, є те, що банерну рекламу використовують для залучення цільового трафіку. Подібний підхід дійсно має місце, але на сьогоднішній день існують більш ефективні методи залучення цільового трафіку на сайт. Тому банерна реклама - це перш за все іміджева реклама проекту, яка вирішує задачу впізнаваності бренду на ринку і формування іміджу компанії.

Винятком може послужити медійна контекстна реклама. Мається на увазі розміщення медійного банеру із змістом, що відповідає навколишньому контексту, на сторінках пошукових систем або ж на тематичних порталах.
За допомогою медійного контексту можна вирішити такі завдання, як пошук покупців, підвищення впізнаваності бренду серед цільової аудиторії.

Предметами медійної та банерної реклами найчастіше виступають товари та послуги масового попиту, відомі торгові марки, масові заходи, події.

 До переваг банерної реклами можна віднести:

- Наявність візуального образу - головна перевага в порівнянні з іншими видами реклами в Інтернет
- Порівняно невелика вартість розміщення
- Порівняно невисокі витрати праці на виготовлення


Останні коментарі до сторінки
«Банерна реклама на веб-ресурсах як фактор формування іміджу компанії»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар