укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Переваги інтернет-маркетингу


Інтернет, як глобальна інформаційна система, надає великі можливості  для ведення економічної діяльності. Це величезний майданчик, де продавці товарів і послуг знаходять своїх покупців, і навпаки. Він так само діє за економічними законами - попит взаємопов'язаний із пропозицією, здорова конкуренція спонукає до розвитку, і так далі..

Реклама у цьому не є виключенням. Якісна реклама в інтернеті приносить користь обом сторонам.

Клієнт може відшукати пропозиції компаній, обрати з пропонованого асортименту  товари чи послуги, які найбільш підійдуть для нього за критеріями ціни і якості.

Зворотна ситуація: підприємство створює корпоративний web-сайт, і представляє на ньому свої товари чи послуги потенційним покупцям. Грамотно вклавши в розробку цього проекту гроші, підприємство може отримати від нього відчутний зиск.

Отже, коротко про деякі переваги інтернет-маркетингу.

Інтернет дозволяє повністю або частково автоматизувати процес обслуговування потенційних клієнтів, надаючи потрібний сервіс в зручний час.

Мережа Інтернет відкриває перед компанією можливість ефективно організувати зворотний зв'язок зі споживачем, оперативно вивчити потреби ринку, поточні попит і пропозицію. Внаслідок цього компанія може гнучко керувати власними маркетинговими планами і рекламними проектами, відповідно до змін економічної ситуації.

Завдяки своїм комунікативним можливостям Інтернет є потужним інструментом для видобутку свіжої маркетингової інформації, перевершуючи в цьому інші традиційні засоби, такі як преса, телебачення і радіо. Також він став практично незамінним як оптимальний спосіб пошуку потенційних партнерів та інвесторів, зокрема закордонних. Інтернет дозволяє заощадити час і кошти на міжнародних переговорах, телефонних перемовинах і паперовому листуванні.

Врешті, завдяки засобам інтернет-маркетингу помітно скорочуються витрати  коштів на просування товарів і послуг. При цьому ефективность рекламних кампаній залишається на високому рівні. Цей факт забезпечує різке зменшення ризиків при капіталовкладеннях в інтернет-рекламу.

Насправді інтернет-маркетинг являє собою розвинений комплекс галузей, що включають не тільки контекстну, банерну рекламу і PR в мережі Інтернет, але й методики проведення маркетингових досліджень. Зокрема, це вивчення попиту та споживчої аудиторії, методики забезпечення високої ефективності рекламних кампаній, дослідження способів правильного позиціонування торговельних марок і брендів на ринку, та багато іншого.

 З цього можна зробити висновок, що інтернет-маркетинг стрімко еволюціонує, паралельно з розвитком самої мережі Інтернет.


Останні коментарі до сторінки
«Переваги інтернет-маркетингу»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар