укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Як збільшити конверсію сайту та підвищити його ефективність


Відомо, що одним з показників ефективності сайту є його конверсія. Ця характеристика по суті є співвідношенням відвідувачів сайту, що здійснили очікувану від них дію (купівлю товару в інтернет-магазині, замовлення послуг на сайті компанії, і т.п), до загальної кількості користувачів, що відвідали сайт.

Для того, щоб збільшити рівень конверсії, а отже, і ефективності сайту, можна дати кілька рекомендацій:

1) Кількість інформації на сторінці має бути збалансованою. Не потрібно перевантажувати відвідувачів зайвою для нього інформацією. На певній сторінці сайту, (наприклад, форма замовлення товару)  на видному місці мають бути найпотрібніші на даний момент для користувача дані.  В той же час, якщо стосовно предмету є додаткова інформація, необхідно дати користувачу можливість легко добратися до неї. Таким чином, відвідувач не змушений буде витрачати час на ознайомлення з великою кількістю непотрібних йому зараз даних, але в разі потреби він матиме до них доступ.

2) Потрібно звести до мінімуму кількість дій, які користувач має зробити на сайті для досягнення своєї мети. Це стосується як навігації по сайту, так і заповнення різних форм (реєстрація, форма замовлення, і т.п). Процес взаємодії користувача із сайтом має бути простий і зрозумілий. Загалом цьому відповідає поняття зручності користування ( або "юзабіліті").

 3) Немає потреби змушувати відвідувачів надавати непотрібні на даний момент особисті дані. Скажімо, зовсім необов'язково просити e-mail відвідувача, якщо він просто хоче скачати собі прайс компанії.

4)  Потенційним клієнтам необхідно надавати максимально чесну і відкриту інформацію. Наприклад, якщо в даний момент часу в інтернет-магазині немає конкретного товару, то краще зробити для нього позначку «тимчасово немає в наявності», або вказати строки, в які планується нова поставка. Якщо доставка товару оплачується покупцем, то це теж не слід замовчувати. Найкраще одразу докладно пояснити процедуру замовлення, доставки і оплати товару, і  проінформувати клієнта про терміни надання цього товару чи послуги.

5) Обов'язково має бути можливість зворотного зв'язку. У відвідувачів викликає довіру наявність на сайті реальної (фізичної) адреси інтернет-магазину, його телефонних номерів, можливість онлайн-консультацій і т.п. При цьому одразу необхідно зазначити час і дні, у які можна звертатися до менеджерів і техпідтримки сайту. Це дозволить запобігти ситуаціям, коли клієнт намагається вийти на зв'язок із представниками компанії, але не має жодної відповіді.  

6) Необхідно підготувати перелік частих запитань, і відповідей на них, щоб клієнт не витрачав свій власний час і час менеджерів сайту на зайві розпитування.

7) Бажано забезпечити потенційним клієнтам декілька варіантів оплати товарів чи послуг.

8) Також у потенційних клієнтів викликає довіру до компанії можливість повернення грошей або обміну товару в разі невдалої покупки, а також наявність сервісних гарантій. Правила повернення та обміну мають бути чітко розписані на сайті. Це один з найбільш перевірених способів викликати прихильність клієнта до інтернет-магазина.


Останні коментарі до сторінки
«Як збільшити конверсію сайту та підвищити його ефективність»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар