укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Значення рівня конверсії для інтернет-магазинів


Для інтернет-магазинів величезне значення має ефективна взаємодія з відвідувачами. Від того, наскільки зручно потенційним клієнтам користуватись сайтом, наскільки повну і достовірну інформацію отримує клієнт про товар та сам інтернет-магазин, напряму залежить кількість продажів, а отже, і прибуток компанії.

В цілому ефективність сайту, зокрема, інтернет-магазину, можна виміряти за допомогою його рівня конверсії. Чим більша величина конверсії, тим більша ймовірність того, що випадковий гість сайту стане постійним покупцем.

Зазвичай новий відвідувач інтернет-магазину, який перший раз зайшов на сайт, постає перед вибором - здійснити покупку саме в цьому магазині, чи поцікавитись пропозиціями конкурентів. Навіть якщо він вже готовий зробити покупку, у нього ще залишиться багато питань і сумнівів: чи не виникнуть проблеми при доставці, чи не зависока ціна, чи відповідає представлений на сайті товар (і його колір, якість, розмір тощо) своєму опису, і т.п.

Отже, головним завданням  для збільшення рівня конверсії, є переконати потенційного покупця, що представлена пропозиція для нього найкраща, і найбільш прийнятним варіантом буде здійснити покупку саме в цьому інтернет-магазині.


Останні коментарі до сторінки
«Значення рівня конверсії для інтернет-магазинів»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар