В широкому розумінні конверсія - це процес вчинення відвідувачем тих дій, для яких власне і призначені сайт або певна частина сайту. Тобто, для інтернет-магазину конверсія - це купівля товару відвідувачем, для сайту компанії - замовлення клієнтом послуг цієї компанії, для інформаційного сайту це може бути підписка на новини, і т.п.
Величина конверсії - це співвідношення відвідувачів, які зробили очікувану дію, до загального числа відвідувачів. Наприклад, якщо інтернет-магазин за день відвідали 100 чоловік, а товар купили 5 з них, то, відповідно, рівень конверсії буде дорівнювати 5%.
Зрозуміло, що рівень конверсії може слугувати хорошою мірою для визначення ефективності сайту. За величиною конверсії можна оцінити, наскільки добре сайт виконує свої задачі. Це важлива характеристика як для власників сайту, так і для відвідувачів.
Адже, з одного боку, від конверсії залежить прибуток компанії, яка використовує для своїх цілей сайт. З другого боку - від того, наскільки сайт є ефективним, залежить і задоволеність відвідувача, адже на сайті він хоче знайти те, що йому потрібно.
Спасибо, статья отличная, узнал много нового!
У самого свой бизнес, но понял что использую далеко не все способы привлечения. На самом деле, очень хорошо работает pozvonim.com, недавно попробовал, очень нравится