укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Статті про інформаційні технології

Статті про галузь IT, веб-розробку, програмування, інтернет
Сортувати:    За датою    За розділами

Вірус Petya може атакувати знову. Як виявити сліди зараження. Як вберегтися.Масштабний кібернапад на українські державні та комерційні компанії може повторитися. Про це попередила українська команда реагування на кіберзагрози CERT-UA, яка працює під управлінням Держспецзв’язку. Як виявити сліди зараження? Як вберегтися? Читайте у наступній статті.

Як вплине заборона російських соціальних мереж на український диджитал-маркетингЗаборона російських соціальних мереж – дуже позитивне рішення, хоч і запізніле. Це треба було зробити ще 3 роки тому. Як може вплинути заборона соцмереж на ринок цифрового маркетингу в Україні? Нагадаємо, що ВКонтакте досі є найбільш популярною соцмережею серед українців, а Однокласники ділять разом з Facebook другу позицію (TNS дає друге місце Facebook, а Factum Group – Однокласникам). Але варто зазначити, що темпи росту Facebook протягом останніх 6 років складали стабільні 25-30% на рік, причому в другій половині 2016 і на початку 2017 темпи росту Facebook навіть пришвидшились. І все це на фоні стагнації в Одноклассників та ВКонтакте, які хоч і продовжували рости, але ріст був незначним. Попри те, що ВКонтакте є найпопулярнішою соцмережею, цей сервіс не є лідером за маркетинговими бюджетами з боку українського бізнесу, поступаючись Facebook. Та все ж на ВКонтакте та Одноклассники разом з Мейл.ру отримують чималі бюджети – як на рекламу, так і на SMM-послуги (фактично супровід брендів у соцмережах). Очевидно, що така стаття витрат, як SMM в Однокласниках чи ВКонтакте, помре в ближчі тижні. Для українських компаній працювати з російськими соцмережами відтепер буде токсично. Хоча деякі українські компанії закрили свої представництва ще 3 роки тому.

За  способом  одержання  інформації,  як  і  в  традиційному маркетингу, виділяють вторинні та первинні дослідження. Обсяг важливої вторинної маркетингової інформації, доступної на веб-сайті, містить у собі численні інтерактивні газети і журнали, велику кількість інформації, включаючи списки  країн  і  галузей  господарства,  науково-дослідні  звіти  про ринки, які досить часто надані безкоштовно, списки агентів, дистриб’юторів і урядових контактів, агентські угоди, спільні підприємства і т.д.

IP-адреси  (у  двійковому представленні)  є  дуже  зручними  для комп’ютерів, але людина звикла до адреси іншого типу: країна, місто, вулиця, дім, прізвище. Саме за таким принципом і будуються доменні імена. Кожне з них, подібно до IP-адреси та поштової адреси, є унікальним.

У десятковій системі розрахунку кожна частина адреси може набувати значення від 0 до 255. Якщо розрахувати кількість можливих комбінацій цих чисел для чотирьох октетів, як прийнято у форматі IPv4, то можна одержати понад чотири мільярди адрес.

Успішне  ведення  бізнесу  неможливе  без  використання  необмежених  інформаційних  ресурсів  віртуального простору.  Інтернет  незамінний  для  маркетингової  розвідки, збирання та аналізу інформації щодо становища на ринку, коли компанія приймає рішення про вихід в глобальну мережу для роботи, або на порозі здійснення нових маркетингових стратегій розвитку. Він зазвичай дозволяє швидко «націлитись», тобто зорієнтуватися в ситуації в цілому, намітити об’єкти, які утримують потрібну інформацію, а також джерела, що дозволяють цю інформацію одержати.

Успішне існування в новій реальності визначається  значною  мірою  застосуванням  як  традиційного  маркетингу, так і розробкою специфічних прийомів і засобів роботи в Інтернеті. В цілому мова йде про формування нового напряму в теорії маркетингу: Інтернет-маркетингу.

Формування інтернет-маркетингу. Генезис Інтернету. Ірина Литовченко.Сьогодні на рубежі тисячоліть суспільство усвідомлює появу та розвиток швидкими темпами такого явища, як Інтернет-економіка. Успішне існування в новій реальності визначається, значною мірою, застосуванням як традиційного маркетингу, так і розробкою специфічних прийомів і засобів роботи в Інтернеті. В цілому, мова йдеться про формування нового напрямку в маркетингу - Інтернет-маркетингу.


Всього:
52
Поточна сторінка: 1
1   2   3  
Наступна
В кінець