укр рус Дошка оголошень Додати оголошення
Шукати на сайті та у каталозі товарів
Переглянути каталог

Статті: інтернет-маркетинг і реклама в інтернеті



Як вплине заборона російських соціальних мереж на український диджитал-маркетингЗаборона російських соціальних мереж – дуже позитивне рішення, хоч і запізніле. Це треба було зробити ще 3 роки тому. Як може вплинути заборона соцмереж на ринок цифрового маркетингу в Україні? Нагадаємо, що ВКонтакте досі є найбільш популярною соцмережею серед українців, а Однокласники ділять разом з Facebook другу позицію (TNS дає друге місце Facebook, а Factum Group – Однокласникам). Але варто зазначити, що темпи росту Facebook протягом останніх 6 років складали стабільні 25-30% на рік, причому в другій половині 2016 і на початку 2017 темпи росту Facebook навіть пришвидшились. І все це на фоні стагнації в Одноклассників та ВКонтакте, які хоч і продовжували рости, але ріст був незначним. Попри те, що ВКонтакте є найпопулярнішою соцмережею, цей сервіс не є лідером за маркетинговими бюджетами з боку українського бізнесу, поступаючись Facebook. Та все ж на ВКонтакте та Одноклассники разом з Мейл.ру отримують чималі бюджети – як на рекламу, так і на SMM-послуги (фактично супровід брендів у соцмережах). Очевидно, що така стаття витрат, як SMM в Однокласниках чи ВКонтакте, помре в ближчі тижні. Для українських компаній працювати з російськими соцмережами відтепер буде токсично. Хоча деякі українські компанії закрили свої представництва ще 3 роки тому.

За  способом  одержання  інформації,  як  і  в  традиційному маркетингу, виділяють вторинні та первинні дослідження. Обсяг важливої вторинної маркетингової інформації, доступної на веб-сайті, містить у собі численні інтерактивні газети і журнали, велику кількість інформації, включаючи списки  країн  і  галузей  господарства,  науково-дослідні  звіти  про ринки, які досить часто надані безкоштовно, списки агентів, дистриб’юторів і урядових контактів, агентські угоди, спільні підприємства і т.д.

Успішне  ведення  бізнесу  неможливе  без  використання  необмежених  інформаційних  ресурсів  віртуального простору.  Інтернет  незамінний  для  маркетингової  розвідки, збирання та аналізу інформації щодо становища на ринку, коли компанія приймає рішення про вихід в глобальну мережу для роботи, або на порозі здійснення нових маркетингових стратегій розвитку. Він зазвичай дозволяє швидко «націлитись», тобто зорієнтуватися в ситуації в цілому, намітити об’єкти, які утримують потрібну інформацію, а також джерела, що дозволяють цю інформацію одержати.

Успішне існування в новій реальності визначається  значною  мірою  застосуванням  як  традиційного  маркетингу, так і розробкою специфічних прийомів і засобів роботи в Інтернеті. В цілому мова йде про формування нового напряму в теорії маркетингу: Інтернет-маркетингу.

Формування інтернет-маркетингу. Генезис Інтернету. Ірина Литовченко.Сьогодні на рубежі тисячоліть суспільство усвідомлює появу та розвиток швидкими темпами такого явища, як Інтернет-економіка. Успішне існування в новій реальності визначається, значною мірою, застосуванням як традиційного маркетингу, так і розробкою специфічних прийомів і засобів роботи в Інтернеті. В цілому, мова йдеться про формування нового напрямку в маркетингу - Інтернет-маркетингу.

Для того, щоб збільшити рівень конверсії, а отже, і ефективності сайту, можна дати кілька рекомендацій

Чим більша величина конверсії, тим більша ймовірність того, що випадковий гість сайту стане постійним покупцем.

Рівень конверсії може слугувати хорошою мірою для визначення ефективності сайту. За величиною конверсії можна оцінити, наскільки добре сайт виконує свої задачі.

Основна мета банерної реклами - досягти впізнаваності проекту, домогтися довіри серед постійних клієнтів і забезпечити значний відсоток постійних відвідувачів сайту.

Коротко про деякі переваги інтернет-маркетингу.

Інтернет-маркетинг і традиційний маркетинг мають схоже основне завдання - донесення інформації до клієнта. Внаслідок цього продавець товарів чи послуг отримує збільшення продажів, а відтак і прибутку. В той же час клієнт (споживач товарів і послуг) завдяки цій інформації має можливість вибору між різними компаніями-виробниками, і в результаті може отримати найбільш сприйнятний для себе продукт.


Останні коментарі до сторінки
«Статті: інтернет-маркетинг і реклама в інтернеті»:
Всьго відгуків: 0    + Додати коментар